Spark - вдихни у свій сервер, що лагає, нове життя

У цій статті мова піде про такий плагін, як Spark. Це плагін утиліта, яка працює практично на всіх платформах, чи то Sponge, чи то BungeeCord, чи то Spigot або навіть Nukkit.

Плагін надає безліч функцій для адміністраторів серверів, він дасть змогу дізнатися конкретну причину лагів сервера, визначити середній пінг гравців і докладне споживання ресурсів машини.

Встановлення

Для встановлення плагіна нам потрібно його для початку завантажити, зробити це можна на офіційному сайті. Виберіть потрібну вам платформу і завантажте його.

Изображение записи на Голем

Зверніть увагу, що початковий префікс команди може відрізнятися на різних платформах. Наприклад: /sparkb, /sparkv і /sparkc потрібно використовувати замість /spark під час встановлення плагіна на BungeeCord, Velocity і Forge/Fabric відповідно.

Визначення середньої затримки гравців

Для відображення середнього пінгу всіх гравців на сервері плагіну знадобиться час на збирання інформації, якщо у вас не вийде відобразити інформацію, плагін повідомить вам про це.

Для відображення інформації використовуйте команду: /spark ping.

Ми також можемо дізнатися середній пінг певного гравця, використовуючи: /spark ping --player username.

Изображение записи на Голем

У першому рядку вказано статистику на цей момент, у другому відображаються останні 15 хвилин.

Тепер пояснимо, що означають цифри, перше значення відповідає мінімальному пінгу, друге - середньому, третє - пінгу за 95% часу та останнє - максимальному пінгу.

Докладне споживання ресурсів машини

Далі ми розглянемо детальну статистику всього сервера, за допомогою команди /spark healthreport ми можемо отримати детальну інформацію про використання диска, тики сервера (для нових версій), tps сервера, використання процесора і використання оперативної пам'яті.

Изображение записи на Голем

TPS: З третього по четвертий рядок ми можемо спостерігати TPS (тиків на секунду) сервера за різні періоди часу. Значення можуть змінювати колір залежно від продуктивності сервера.

  • 20.0 = Супер!
  • 19.95-19.99 = Середньо. Непомітна втрата. Більшість серверів перебувають на такому значенні.
  • 18.5-19.94 = Не дуже добре, але в грі це непомітно.
  • 16.0-18.4 = Погано. Вам безумовно потрібно виправити це, якщо це ваш середній показник.
  • <16.0 = Неіграбельно...

Tick: З шостого по сьомий рядок можна спостерігати тривалість тиків, чим вище значення, тим гірше. Ця функція працює тільки на ігрових серверах і останніх версіях.

CPU: З дев'ятого по одинадцятий рядки ви можете спостерігати навантаження на процесор вашої машини. У десятому рядку вказано навантаження на процесор всієї системи, тобто це всі інші ваші сервери + ОС та інше. Наступний позначає завантаження ЦП самого процесу (наш сервер, на якому ми зараз перебуваємо).

Memory: У тринадцятому рядку можна спостерігати кількість використовуваної оперативної пам'яті. У вигляді шкали, відсотка і числового значення.

Disk: Останні два рядки відображають інформацію про диск машини. Тут можна помітити зайняте місце і вільне місце, значення відображаються у вигляді шкали й відсотка.

З'ясування причини уповільнення сервера

Почнемо, для початку запишемо інформацію про весь сервер через профайлер, там можна детально подивитися, що саме навантажує сервер.

Використовуємо команду: /spark profiler start

Изображение записи на Голем

Потім намагаємося завантажити сервер по максимуму, відкриваючи меню, використовуючи плагіни, або якщо є гравці, нехай просто грають як у звичайній ситуації.

Після виконання дій із завантаження сервера введіть команду: /spark profiler stop. Це зупинить наш профайлер, після чого він завантажить зібрані дані на сайт розробника плагіна. Нам потрібно пройти за посиланням.

Изображение записи на Голем

Панель профайлера

Далі ми розглянемо панель із даними, що постала перед нами.

Изображение записи на Голем

Почнемо з 4-х віджетів з інформацією про tps, mspt, завантаження процесора і використання оперативної пам'яті.

Изображение записи на Голем

Перший віджет відображає наш TPS (тиків на секунду) сервера за 1 хвилину, 5 хвилин і 15 хвилин.

Другий віджет дає нам тривалість наших тиків для певних періодів часу. Зверніть увагу, що якщо є червоні значення або жовті значення, вам слід виконати деяку оптимізацію.

Після запуску сервера і першого входу на нього всі тики високі через завантаження.

Третій віджет відображає інформацію про використання ЦП сервера. Якщо значення жовті або червоні, то варто задуматися про посилення оптимізації або поліпшення серверного заліза.

Останнє значення відображає використовувану і максимальну оперативну пам'ять під час запису профілю. Зазвичай достатньо 512Мб для запуску сервера і додатково 1Гб ОЗП на кожні 13 гравців для нормального ванільного виживання на версії 1.19.2

Перегляд списку плагінів на навантаження

Щоб побачити навантаження від кожного плагіна у відсотках, перейдіть на вкладку "plugins".

Изображение записи на Голем
Изображение записи на Голем

Тут ви можете подивитися навантаження від кожного плагіна. Врахуйте, що навантаження не має перевищувати 10% кожного плагіна, за винятком античита.

Античит може підвищувати ступінь завантаження у разі збільшення онлайну, тож це цілком нормально.

Більше корисної інформації можна знайти тут:
https://mcgolem.com/subsite/76-EnotTeam-Stvorennya-server-v-Maynkrafta

212 views
0 комментариев
Пожалуйста, создайте учетную запись или
авторизуйтесь прежде чем оставлять комментарии