Встановлення та налаштування BungeeCord

BungeeCord це сервер-зв'язка для перемикання між серверами без використання меню. Ви можете переміщатися між серверами командою, або налаштувати автоматичне переміщення по серверах.

Изображение записи на Голем

А чи потрібно воно мені?

Попри те, що наш хостинг https://majorcore.com надає підтримку цього ядра, воно не завжди може бути вам потрібне. Якщо у вас звичайний сервер виживання, на якому грає 5-10 гравців, то навіщо вам це? Ця система призначена для високонавантажених ігрових проєктів, у яких під'єднані безліч режимів, на яких кожна нова арена є окремим сервером.

Що для цього потрібно?

Для початку необхідно придбати тариф "BungeeCord". Туди то ми та будемо встановлювати наш Proxy сервер. Далі, необхідні звичайні тарифи. Вони слугуватимуть для звичайних Spigot серверів. Кількість тарифів залежить від того, скільки серверів буде приєднано до нашого BungeeCord. (це для початківців). Для тих, хто хоче сервер серйозніше, рекомендуємо купити VDS хостинг (найдешевший для того, щоб освоїтися).

ПОДАРУНОК ДЛЯ ТЕБЕ! Ми зробили для тебе безкоштовне налаштування BungeeCord під BotFilter. Тримай:

Завантажити конфіг BungeeCord під BotFilter

bungee (1).zip
Download

[20,8 МБ] downloads:

Нижче розписані всі функції BungeeCord, радимо тобі розібратися в цьому інакше нічого не вийде.

Починаємо встановлення

Заходимо через програму FileZilla client за FTP даними нашого BungeeCord тарифу. Видаляємо весь вміст. Далі, нам необхідно завантажити сам BungeeCord - у нашому гайді ми звантажуємо його модифіковану версію, в яку вбудовано захист від ботів у самій грі. Завантажити.

Перший запуск

Коли ми завантажили jar файл ядра на сервер, нам необхідно вказати його назву в параметрі Core (без крапки та .jar). Далі, нам необхідно провести перший запуск сервера. Запускаємо, і... Наш сервер не запустився. Так, це - цілком природно. BungeeCord тільки-тільки згенерував свій конфіг, тепер нам необхідно його налаштувати.

Налаштування файлу config.yml

Основні налаштування системи (Для пошуку використовуємо Ctrl + F)

Нам необхідно знайти такі ключі, і замінити їхнє значення на те, що вказано нижче.

# Вимикаємо вхід тільки з ліцензії
online-mode: false
# Вмикаємо успадкування айпі
ір_forward: true
# Змінюємо порт для приймання статистики
query_port: порт вашого сервера
# Змінюємо адресу й порт, що використовуватимуться
hotel: айпі серверу:порт
# У цьому ключі обов'язково потрібно зняти адмінку з md_5
groups:

Налаштування серверів

Изображение записи на Голем

Знаходимо ось цю частину конфіга. Це - сервери, які прив'язані до нашого BungeeCord. У початковому конфігурі у нас буде тільки один сервер - називатися він буде BW-[1-3]. Нам необхідно повністю змінити цю назву. Наприклад, на survival. Далі, у значення поля address нам необхідно вставити адресу і порт нашого звичайного сервера. Ось і все, сервер додано в BungeeCord. За такою ж технологією ми додаємо й інші сервери.

Налаштування перенаправлення

Наші сервери вже додані. Тепер нам необхідно, щоб BungeeCord перенаправляв гравців на потрібний нам сервер. Знаходимо поле:

priorities:- auth

auth міняємо на назву сервера, який буде головним. На нього і будуть направлятися всі гравці.

Налаштування звичайних серверів

Будемо стислими. Знаходимо на звичайному сервері файл spigot.yml, шукаємо там ключ bungeecord. Ставимо його значення на true.

Лобі авторизації

Якщо ми хочемо, щоб наші гравці перед переходом на звичайний сервер потрапляли в лобі авторизації, нам необхідний окремий сервер. У config.yml додаємо його за вищевказаною інструкцією, і ставимо його назву в priorities. Далі, нам необхідно поставити на сервер авторизації плагін AuthMe. Відкриваємо його конфіг, шукаємо і налаштовуємо значення в ключах:

# Вмикаємо перенаправлення
bungeecord: true
# Сервер, на який нас буде перенаправляти після успішної авторизації. Повинен бути доданий до списку серверів у config.yml (Значення priorities чіпати НЕ ПОТРІБНО!)
sendPlayerТо: 'Назва Сервера Виживання'

Захист від зломів

Завантажуємо плагін IPWhitelist, ставимо його на наші звичайні сервери. Перезавантажуємо їх 2 рази. Готово.

Або ж плагін BungeeGuard, де під час завантаження на будь-якому сервері буде створено токен, який потрібно поставити на ВСІ сервери.

BungeeCord не працює io.netty.channel.AbstractChannel

У цій статті ми розповімо, що робити з помилкою

[SEVERE] at java.base/java.lang.reflect.AccessibleObject.checkCanSetAccessible(AccessibleObject.java:354)

Або ж: Не вдалося підключитися до сервера

io.netty.channel.AbstractChannel$AnnotatedConnectException: Connection refused: no further information:
Изображение записи на Голем

Більше корисної інформації можна знайти тут: EnotTeam - Створення серверів Майнкрафт

130 views
0 комментариев
Пожалуйста, создайте учетную запись или
авторизуйтесь прежде чем оставлять комментарии